תיקון פיצוצי צנרת

אם אתם חווים פיצוץ בצנרת המים שלכם, יש לתקנה בהקדם האפשרי. נזילה מים מצינור עלולה להיות מסוכנת ולגרום לנזק רב, לכן דאגו לקבל שירותי איתור, בדיקה ותיקון בהקדם האפשרי. במיסטר אינסטלטור נוכל לספק לכם שירותי תיקון פיצוצים בצנרת ע"י צוות המומחים שלנו. פשוט צרו קשר לקבלת הצעת מחיר ללא עלות ונשמח לעזור!

תחזוקה שוטפת כצעדי מנע לפיצוצי צנרת.

רבים מאתנו חושבים שתיקון צינור מים שהתפוצץ הוא דבר בלתי נמנע וטבעי שכל אדם במהלך חייו יצטרך להתמודד עם פיצוץ בצנרת. עם זאת, חשוב להדגיש שלרוב זה לא המקרה – תיקון פיצוצי צנרת מתרחשים כאשר ישנם כשלים שלא טופלו בזמן.

אחת הגורמים לפיצוצי צנרת היא מלחץ מים מופרז המופעל על מערכות האינסטלציה. אלו הם חוקי הפיזיקה – אם ננפח בלון ונדחס אליו אוויר יותר מהקיבולת המקסימלית, בסופו של דבר הוא יתפוצץ. כך גם לגבי צינורות מים -  במידה ויזרמו כמויות מים יותר ממה שהצינור מסוגל להכיל, הלחץ שייווצר בצינור יגרום לפיצוצו בסופו של דבר. נשמע הגיוני נכון? למרות זאת, רבים מאתנו אינם מבינים שזה שורש הבעיה.

חשוב לציין שמצבים בהם נדרש תיקון פיצוץ צנרת לרוב נגרם מכשלים שלא טופלו בזמן. זה רק מחזק את החשיבות בתחזוקה ובדיקה שוטפת של מערכת האינסטלציה כצעדי מניעה לפיצוצי צנרת.

פיצוצים בצנרת מחייבים פעולה מהירה

בעיות בחשבון המים, רטיבות בדירה שלכם, או אפילו תלונות של שכנים על בעיות דומות, מהוות אינדיקציה שקיימת נזילה מאחד הצינורות בבניין מגורכם. במקרים אלו, חשוב לנקוט בפעולה מהירה – בין אם באמצעות פנייה לחברת ביטוח לסיוע או הזמנת מומחה לאיתור ותיקון נזילות.

בלי קשר לפעולה שתבחרו, ככל שתקדימו לטפל בבעיה, כך ייטב.

כיצד מתבצע תהליך תיקון פיצוץ בצנרת?

בין אם אתם מתקנים פיצוץ בצנרת גלויה או נסתרת, התהליך התיקון דומה יחסית. אומנם טיפול בפיצוץ צנרת גלויה פשוטה הרבה יותר. לעומת זאת בפיצוצי צנרת חבויים מהעין יש את שלב חשיפת הצינור שלרוב מלווה בהרס. כך או כך, היסודות של עבודת התיקון נשארים זהים.

שלב א': שלב איתור מקור הפיצוץ.

תהליך זה חל גם במקרים של פיצוצי צנרת גלויה וגם במקרים הפוכים. למרות שפחות מסובך לתקן פיצוץ בצינור חשוף, בראש ובראשונה יש לבצע בדיקה מקיפה על מנת להבין מה גרם לפיצוץ. במידה ונדלג על שלב זה, רוב הסיכויים שבעיה זו תחזור בעתיד.

שלב ב': שלב תכנון התיקון

מכיוון שפיצוצי צנרת יכולים להיות שונים באופיים, תהליך התיקון שלהם משתנה ממקרה למקרה. במקרים מסוימים ניתן בקלות לגשת לחלק הפגום בצנרת ולתקנה ללא קושי. לעומת זאת כאשר ניגשים לתקן פיצוץ בצנרת סמויה, נדרש לחשוף את הצינור הפגום בדרכים הרסניות שיכולים לכלול שבירת קירות או פירוק ריצוף. לכן בשלב זה נבחן ונתכנן מהי הדרך הפשוטה והיעילה ביותר ביותר על מנת למנוע נזק רב ותיקון מהיר ככל האפשר.

שלב ג': שלב הביצוע

על פי הממצאים מהשלב הקודם נפנה לשלב הביצוע. למרות ששלב הביצוע עשוי להיראות פשוט, ברוב במקרים התהליך עשוי להיות מורכב הרבה יותר מהצפוי. האינסטלטורים של מיסטר אינסטלטור נעזרים בידע ובכלים הדרושים לביצוע מהיר, קל ויעיל.

שלב ד': שלב הבדיקה והסיום.

רק לאחר שעשינו בדיקת לחצים בצנרת על מנת לשלול נזילות ולמעשה מוודאים שהתיקון בוצע בהצלחה. יש לפתוח את הברז הראשי שאותו סגרנו מבעוד מועד לפני שלב התיקון. במקרים בהם נאלצנו לבצע הרס, יש להחזיר את המצב לקדמותו ככל האפשר.

מה ההבדל בתהליך תיקון פיצוצי צנרת בבית פרטי לעומת בית משותף?

למרות שהתהליך הטכני בתיקון פיצוץ צינור בבית פרטי לעומת בית משותף, קיימת סבירות גבוהה שיתעורר ויכוח בין דיירי הבית המשותף למי שאחראי לתשלום עבור הנזק. אף אחד לא אוהב לשלם עבור טעויות או תקלות של מישהו אחר. לכן במקרים בהם גורם התקלה אינו ברור קיים סיכוי סביר לוויכוחים שאף יכולים להגיע לערכאות משפטיות.

מכיוון שכל מקרה לגופו,  הגישה בה אנו במיסטר אינסטלטור נוקטים היא לשאוף לתת הצעת מחיר ידידותיים ונוחים על מנת "לרכך" את המכה שתגשר בין דיירי המבנה ולמנוע סכסוכים מיותרים.

מיסטר אינסטלטור -  שמים סוף לפיצוצי צנרת.

אם אתם מתמודדים עם פיצוץ בצנרת, חשוב לנקוט בפעולה מהירה. אנחנו במיסטר אינסטלטור מספקים שירות תיקון פיצוצי צנרת. אנו מומחים בתחום, ונפעל במהירות וביעילות לתיקון נזקים שנגרמו מפיצוצי צנרת. אנו מבינים  את החשיבות של תיקון מהיר, ונעשה כל שביכולתנו על מנת למזער את החוויה הלא נעימה שנגרמה מהפיצוץ.

צור אתנו קשר היום למידע נוסף וקבלת הצעת מחיר ללא עלות.

יצירת קשר
צרו קשר על יד מילוי טופס יצירת הקשר המופיע מתחת. במקרים דחופים התקשרו: 052-966-8588