התקנת טוחן אשפה

בישראל, השימוש בטוחני אשפה נמצא בעלייה. עם הזמן אנשים נחשפים יותר ויותר ליתרונות בשימוש טוחני אשפה במטבח ביתם. לא רק ששימוש בטוחן אשפה מקל הרבה יותר בפינוי שאריות האוכל, אלא גם עוזר לשמור על מערכת ניקוז תקינה ונקייה.

אנו במיסטר אינסטלטור נחשבים לספק המוביל בהתקנות טוחני אשפה בישראל. הצוותים שלנו בעלי הכשרה ומיומנים בהתקנת טוחן אשפה מכל הסוגים והדגמים הקיימים בשוק הישראלי. אם אתם מעוניינים להתקין טוחן אשפה חדש בביתכם, צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם ולענות על כל שאלה.

מהו טוחן אשפה והיכן הוא מותקן?

מטחנות אשפה הן דרך מצוינת להפחית את כמות הפסולת האורגנית שבדך כלל עושה את דרכה למזבלה דרך הזבל. מטחנת אשפה היא מכשיר חשמלי קטן המותקן מתחת לכיור המטבח בביתכם. הוא טוחן שאריות מזון ופסולת אורגנית לחתיכות קטנות, מה שמקל על סילוקן. לאחר מכן, הפסולת הטחונה נשטפת לביוב עם המים, ומובלים היישר למערכת הביוב המרכזית ביישובכם.

תהליך התקנתו של טוחן האשפה הוא פשוט יחסית. ההתקנה בדרך כלל כרוכה בחיבור המטחנה למערכת האינסטלציה מתחת לכיור המטבח.

ישנם סוגים שונים של מטחנות אשפה זמינות בשוק, עליכם להקפיד ולעשות מחקר לפני רכישת טוחן אשפה חדש.

מהם היתרונות והחסרונות בהתקנת טוחן אשפה?

מאז המצאתם, טוחני אשפה נתפסים כמכשיר ביתי הכרחי במדינות מפותחות. לא רק שהם מקטינות את כמויות האשפה שגורמת לזיהום סבבתי, אלא גם מפחיתים את כמות גזי המתאן הנפלט משאריות האוכל שנזק לפח הזבל. טוחני אשפה מהווים יתרון עצום ועוזרים לשמור על איכות הסביבה, בכך מונעים מגזי חממה (שנפלטים מגז מתאן) לגרום למפגעים סביבתיים.

למרות היתרונות הללו, לטוחני האשפה ישנו חיסרון אחד משמעותי - הן מגדילות את כמות הבוצה במי השפכים. לבוצה זו עלולות להיות השלכות חמורות בתפקודן של מכוני טיהור השפכים. עם זאת, עם ניהול פסולת נכון, ניתן לצמצם חסרון זה.

אלו טוחני אשפה קיימים בישראל

ישנם שני סוגים עיקריים של מטחנות אשפה בשוק בישראל:

  • טוחני אשפה בהזנה רציפה - אלו טוחני אשפה המופעלים על ידי מתג חשמלי ופועלות ברציפות עד לכיבויו. זנו הסוג הפופולרי ביותר שקיים בישראל.
  • טוחני אשפה ללא הזנה רציפה – טוחני אשפה אלו דורשות כיסוי ייעודי לפתח הניקוז על מנת שניתן יהיה להפעילם. טוחנים מסוג זה יעבדו רק וכאשר כיסוי זה מונח במקומו. טוחני אשפה אלו נחשבים ליקרים יותר אבל בטוחים הרבה יותר ומומלצים לבתים שבהם מתגוררים ילדים קטנים.

הספק ונפח טוחן האשפה הם פרמטרים נוספים המבדילים בין הסוגים השונים - משפחה ממוצעת יכולה להסתפק בטוחן אשפה בהספק של 0.5 כוח סוס ונפח טחינה של ליטר אחד. תוכנות נוספות המבדילות בין הסוגים השונים הן שיטת הפעולה (אוטומטי או ידני), ורעש שהם מפיקות בזמן פעולה.

כיצד מתבצעת התקנת טוחן אשפה?

החל מקליפות פרי ועד עצמות – טוחן האשפה דואג לכרסם הכול, ובקלילות! כל שצריך לעשות הוא לפתוח ברז מים קרים, להכניס את שאריות האוכל לתוך הטוחן ולבסוף ללחוץ על כפתור ההפעלה ולהבחין בקסם הנגלה לעיניכם.

התקנתו של טוחן האשפה מסובכת יותר לעומת התקנתם של מוצרי חשמל אחרים. תהליך ההתקנה כולל:

  • הכנת סביבת העבודה - על מנת להימנע מסביבת עבודה רטובה ומלוכלכת, האינסטלטור יסגור את הברז הראשי, יפרק את הסיפון ויניח מתחתיו דלי שאליו יתנקזו המים והלכלוך שיצרו מהסיפון.
  • החלפת צנרת הניקוז - על מנת לחבר את טוחן אשפה לכיור. משום שפתח הניקוז הסטנדרטי קטן מידי, קיים צורך להחליף את פתח הניקוז בחלק תואם לטוחן האשפה.
  • חיבור וקיבוע טוחן אשפה - האינסטלטור יצמיד את טוחן האשפה לכיור ובכך למעשה מסיים את תהליך ההתקנה. זה הכול!

כמה עולה טוחן האשפה והתקנתו?

בכל הנוגע למחיר להתקנת טוחן אשפה, יש כמה מספר דברים שצריך לזכור. ראשית, המחיר עבור טוחן האשפה עלול להיות גבוהה ומחירו נע בין 900 ₪  ל-2000 ₪ ואף יותר. שנית, תהליך התקנה של טוחן אשפה יכול להיות יקר אף הוא אך בדרך כלל מסתכם בסכום של 400 ₪. זאת, יש לזכור שמדובר בהשקעה חד פעמית, אשר לטווח ארוך תשתלם ותהיה שווה את העלויות.

מיסטר אינסטלטור – שירותי התקנת טוחן אשפה מהירים ואמינים

במידה ואתם מחפשים חברה מקצועית ואמינה להתקנת טוחן אשפה חדש בביתכם, מיסטר אינסטלטור היא הפתרון המושלם עבורכם! אנו החברה המובילה בהתקנות טוחני אשפה והצוותים שלנו מיומנים ומנוסים בהתקנת כל סוגי טוחני האשפה המשווקים בישראל.

יצירת קשר
צרו קשר על יד מילוי טופס יצירת הקשר המופיע מתחת. במקרים דחופים התקשרו: 052-966-8588