הגברת לחץ מים

הגברת לחץ המים

שמתם לב פעם שלחץ המים במקלחת או בכיור נחלש כאשר פותחים ברז נוסף בבית? ובכן, מדובר בבעיה נפוצה אשר יכולה לגרום לתסכול רב. אחרי הכול, לחץ מים נמוך הופך משימות פשטות כמו שטיפת כלים או מקלחת לארוכות יותר מהרגיל. למרבה המזל, ישנן מספר פעולות שניתן לעשות על מנת להגביר את לחץ המים בביתכם.

הגברת לחץ מים במקרים של לחץ מים נמוך בכל הבית

בראש ובראשונה יש לוודא שמישהו לא סגר בטעות (או בכוונה) את הברז הראשי שמזרים מים לבתיכם. לאחר ששללתם בעיה בברז הראשי, יש לבדוק אם הרשות המקומית מבצעת עבודות כלשהם המשבשות את זרימת המים ביישובכם.

במידה ולא נמצא חריג בבדיקות הראשוניות, סביר להניח שמדובר בבעיה מקומית במערכת האינסטלציה בביתכם - במיוחד אם אתם מתגוררים בדירה ישנה עם צינורות מתכת שאולי החלו להחליד ולהיסתם. במצב כאלו, החלפת הצנרת בביתכם היא בדרך כלל הפתרון הטוב ביותר - למרות שמדובר בפעולה מורכבת ויקרה היא נותנת פתרון לאורך שנים.

במידה ולא קיימת אפשרות לבצע את החלפת הצנרת בביתכם מסיבה כלשהי, תוכלו לבקש מאינסטלטור שיבצע עבורכם מעקף זמני עד שיהיה באפשרותכם להתקין מערכת מים חדשה בביתכם.

הגברת לחץ מים באמצעות משאבת מים

בעוד שמשאבת מים עשויה להיות לא הפתרון האידיאלי, היא יכולה לעזור להגביר את לחץ המים במצבים ספציפיים. לפני שבוחרים בשיטה זו, יש לפתור בעיות פוטנציאליות אחרות ולוודא שמשאבת מים יכולה לפתור לכם את הבעיה.

משאבת מים יכולה לעזור במידה ואתם גרים בקומה גבוהה וחווים לחץ מים נמוך, הנובע מהמרחק שהמים צריכים לעבור. משאבת מים היא גם פתרון הטוב ביותר אם אתה מעוניינים בזרם מים חזק במקלחת שלכם. מלונות לרוב עושות שימוש במשאבות אלו.

משאבה יכולה להוות פתרון מצוין במידה ואתם גרים בשכונות בהם קיימות תשתיות ישנות שגורמות ללחץ מים נמוך.

הגברת לחץ המים על ידי החלפת מסנן

אם אתם צריכים להגביר את לחץ המים בביתכם, סביר להניח שתחוו לחץ מים נמוך גם בברזי המים החמים וגם בברזי המים הקרים. בעיה זו יכולה להופיע בכל הבית או להיות ספציפית למקור מים יחיד.

אם ישנה בעיה רק עם ברז אחד, היא ניתנת לפתרון בקלות וברוב המקרים לא תצטרכו עזרה מקצועית. תיקון פשוט עשוי לעשות את העבודה במקרה זה. לחץ מים נמוך מברז אחד נובע בדרך כלל מסתימה בפילטר כתוצאה מאבנית.

במידה ואינכם מעוניינים בהחלפת ברז חדש, ניקוי המסנן אמור לעשות את העבודה. על מנת לעשות זאת, פשוט הבריגו את הפיה והסירו כל פסולת שעלולה לגרום לסתימה.

אם ניקוי המסנן או החלפתו לא פתרו את הבעיה, הזמינו אינסטלטור שיבדוק את בעיה יותר לעומק.

מהם הסיבות ללחץ מים נמוך

האחד הסיבות העיקריות ללחץ מים נמוך נובעת מצינור ישן שנחסם בהדרגה במשקעים ובכך מעכב את הזרימה הטבעית של המים. אינסטלטור מוסמך יכול בדרך כלל לפתור בעיה זו על ידי ביצוע בדיקת לחץ מים והתקנת מסננים בברז הראשי.

לחץ המים החמים בביתכם יכול להיות נמוך אפילו אם לחץ המים הקרים הוא תקין. הסיבה לכך קשורה לדוד המים. דוד המים מחמם מים קרים המוזרמים אליו , מחמם אותם ומזרים אותם בחזרה למערכת הצנרת הביתית כשהם חמים – זרימת המים החמים אמורה להיות תואמת לזו של המים הקרים המוזרמים אליו . במידה ורק וקיימת זרימת מים חלשה  רק כאשר מוזרמים מים חמים, סביר להניח שמקור הבעיה הוא בדוד החשמל שאינסטלטור יכול לפתור בקלות.

מיסטר אינסטלטור - שירותי הגברת לחץ מים

מיסטר אינסטלטור היא חברת אינסטלציה מקצועית שיכולה לעזור לכם לפתור בעיות לחץ מים נמוך בביתכם. אנו מעסיקים אינסטלטורים מנוסים שיכולים לאבחן בעיות הגורמות לחץ מים נמוך, לנקות מסננים ולהחליף כל צינור ישן או סתום בביתכם. אנו מציעים גם שירותי התקנת משאבות מים למי שזקוק להגברה נוספת בלחץ המים. פנו אלינו עוד היום לייעוץ חינם!

יצירת קשר
צרו קשר על יד מילוי טופס יצירת הקשר המופיע מתחת. במקרים דחופים התקשרו: 052-966-8588