פתיחת סתימת ביוב

כשהתעוררתם הבוקר ופתחתם את ברז המים כדי לצחצח שיניים הבחנתם שהמים בכיור לא מתנקזים. ניגשתם להתקלח וגילתם שגם שם קיימת בעיית ניקוז. כעת טבעי שתמנעו להוריד את המים באסלה מחשש שהאסלה תעלה על גדותיה ותציף את חדר המקלחת שלכם ותוביל לנזקים גדולים.

לפני שנפרט כיצד למנוע סתימות ביוב ומה גורם להן, חשוב להדגיש שאין צורך להיכנס ללחץ. השאירו את פתיחת הסתימות למומחים ואל תבזבזו זמן. הזמינו שירותי ביובית כדי לפתור את הבעיה במהירות.

סתימות ביוב יכולות להתרחש מסיבות שונות, אך למרבה המזל, ברוב המקרים ניתן למנוע אותן. בהמשך נציג מידע חיוני בכל הקשור לסתימות ביוב, ממה הן נובעות, כיצד ניתן למנוע אותן, ומה דרכי הטיפול היעילות ביותר.

לפני הכול נציין שאנו בחברת מיסטר אינסטלטור בעלי ניסיון של שנים רבות בפתיחת סתימות ביוב. האינסטלטורים שלנו מחזיקים בידע ובטכנולוגיה העדכניים ביותר שמאפשרות לנו לשחרר סתימות במערכת הביוב במהירות וביעילות.

למידע נוסף והצעת מחיר ללא עלות צרו קשר עכשיו בטלפון: 055-9912088

מהם הגורמים לסתימות במערכת הביוב?

ישנן מספר סיבות שגומות לסתימות בביוב. חלקן נגרמות על ידי מגבונים, מגבות נייר ואפילו מוצרי היגיינה נשית שנשטפים באסלה במקום להיזרק לפח. למרות שפריטים אלו מוצגים כ-"ניתנים לשטיפה", הם עדיין יכולים לגרום לבעיות גדולות במערכת הביוב. במידה ואחד מהפריטים הללו נתקעו בצנרת מסיבה כלשהי, לאורך זמן הם עלולים ללכוד פסולת נוספת ובכך למנוע זרימה תקינה של מי השפכים עד אשר תתרחש סתימה.

בנוסף סתימות בביוב יכולת להיגרם כתוצאה מהצטברות שומן. כאשר שוטפים שומן מהבישול לכיור, זה עושה רושם שהוא מתנקז ללא בעיה. למרות זאת, המגע של שומן עם מים קרים גורמים לשומן להצטמק – מה שעשוי לשבש את זרימתו במורד הצנרת ואף להצטברותו בדופן הצינור. בדומה לפסולת "שניתנת לשטיפה" שציינו מעל, הצטברות שומן לאורך הצינור תגרום לסתימתו בעתיד.

שורשים עצים הם גורם נפוץ נוסף לסתימה בביוב. כאשר שורשי עצים בקרבת קווי ביוב מתחילים להתפשט מתחת לאדמה בחיפוש אחר מים.  סדק קטן בצנרת הביוב למעשה מאפשר לשורשים אלו לחדור למערכת הביוב ולהתפשט במהירות עד שהם גורמים לסתימה מוחלטת.

סתימות ביוב – כיצד ניתן למנוע אותן?

כעת שאנו מבינים את הגורמים העיקריים לסתימות בצנרת הביוב – נוכל להבין כיצד ניתן למנוע אותם. אולם חשוב לדעת שלא את כל סוגי הסתימות ניתן למנוע. ישנן סתימות שנגרמות כתוצאה מרעידות אדמה, בולעניים, שינויי אקלים ושורשי עצים. אלו גורמים טבעיים שאינם בשליטתנו וברוב המקרים לא ניתן למנוע אותם. אולם שימוש בחומרים איכותיים והתקנה מקצועית יכולים לסייע בהפחתת הסיכויים לסתימות.

לעומת זאת סתימות הנגרמות על ידי טעויות אנוש ושימוש לא תקין במערכת הביוב ניתנות למניעה. יש להימנע משטיפת חומרים באסלה כגון מגבונים ומוצרי הגינה נשית שעלולים להצטבר בצנרת. בנוסף ניקוי שערות שהצטברו בפתח הניקוז במקלחת ובכיור יכולים גם הם למנוע סתימות. כמו כן הקפדה על פינוי שומן ושאריות מזון מכלי המטבח לפח הזבל לפני שטיפתם זהו צעד יעיל נוסף למניעת סתימות.

במידה ותקפידו ליישם פעולות אלו, תבטיחו את תקינותה של מערכת הביוב בביתכם.

פתיחת סתימות ביוב – עשו זאת בעצמכם!

בכל הנוגע לטיפול בסתימת ביוב, יש כמה דברים שתוכלו לנסות לפני שתזמינו שירותי ביובית. אם קיימת סתימה קלה בכיור או באסלה, נסו לשחרר אותה באמצעות פומפה. כדאי גם לפתוח את קופסת הביקורת הקרובה ביותר לאזור הסתימה ולבדוק אם ניתן לשחרר את הסתימה משם.

שפיכת מים רותחים לניקוז עשויה לעזור במקרים בהם הסתימה נגרמה כתוצאה מהצטברות שומן. אם הסתימה חמורה יותר שימוש בחומרים ייעודיים לפתיחת סתימות עשויים לעזור. חשוב להזכיר ששימוש בחומרים אלו יכולים להיות מסוכנים, לכן לפני השימוש הקפידו לעקוב אחר הוראות השימוש ולהשתמש בציוד מגן כגון כפפות, מסכת פנים וכו'

אם גם השכנים שלכם חווים סתימת ביוב, ייתכן שהבעיה משותפת לשניכם. במקרה זה, הפעולה הטובה ביותר היא להזמין שירותי ביובית לשאיבות ביוב. במידה וכל דיירי הרחוב בו אתם מתגוררים סובלים משיבושים במערכת הביוב, רוב הסיכויים שהבעיה נובעת בקו הביוב הראשי. במקרים כאלו אגף התברואה המקומי ביישובכם אחראי לטיפול בבעיה.

סיוע של אינסטלטור בפתיחת סתימות ביוב

כאשר מדובר במקרי חירום של סתימות ביוב, עדיף להשאיר את הטיפול לאנשי המקצוע. אינסטלטור מקצועי ישתמש בידע ובנסיון שצבר כל מנת לאבחן ולתקן את הסתימה במהירות וביעילות. במידה והסתימה גרמה להצפה, חשוב לנקוט בצעדים לניקוי וייבוש השטח לפני הגעת האינסטלטור.

יש להימנע משימוש במקורות המים בביתכם עד שהבעיה טופלה. במידה וקיימת סתימה בשירותים, אל "תורידו" את המים - זה רק יחמיר את הבעיה. כך גם לגבי כיורים. הזמנת אינסטלטור מקצועי אומנם עלולה להיות יקרה, אך טיפול מהיר בסיוע של מומחה לפתיחת סתימות ביוב תמנע אי נוחות ונזקים נוספים.

מחיר פתיחת סתימות בביוב

כאמור, סתימות ביוב יכולות להיגרם ממגוון סיבות. לרוב סתימות אלו פשוטות לטיפול, אך במקרים של סתימות מורכבות יש צורך בפתרונות מתקדמים. לא משנה אם מדובר בסתימה פשוטה או מורכבת – חשוב לפעול במהירות על מנת למנוע נזקים נוספים בהמשך.

החדשות הטובות הן שפתיחת סתימות ביוב לא חייבים להיות יקרים. ברוב המקרים מחיר פתיחת סתימה בביוב לא תהיה תעלה יותר מ-800 ₪.

מיסטר אינסטלטור – שירות פתיחת סתימות אמין, מהיר וזול.

אם הבחנתם בבעיות כלשהן במערכת הביוב בביתכם, חברת מיסטר אינסטלטור כאן כדי לעזור. יש לנו ניסיון של שנים באבחון וטיפול בסתימות ביוב, ואנו משתמשים רק בטכנולוגיות החדישות והמתקדמות ביותר על מנת לבצע את העבודה במהירות וביעילות. צוות המקצוענים שלנו מצויד בידע ובניסיון הדרושים לטיפול גם בסתימות המורכבות ביותר.

אנו מאמינים שהשילוב בין שירות איכותי ומחירים נוחים הופך אותנו לאפשרות הטובה ביותר לפתיחת סתימות ביוב. אז אל תהססו להתקשר אלינו עוד היום!

יצירת קשר
צרו קשר על יד מילוי טופס יצירת הקשר המופיע מתחת. במקרים דחופים התקשרו: 052-966-8588