החלפת צנרת ביוב

מחפשים דרך משתלמת להתקנת צנרת ביוב? הגעתם למקום הנכון! לא משנה גודל הפרויקט. הצוותים של מיסטר אינסטלטור בעלי ניסיון רב בתחום שכולל הכנה וליווי בקבלת טופס 4.

אנו במיסטר אינסטלטור בוחרים אך ורק בחומרי הגלם האיכותיים ביותר ומקפידים על הנחיות עבודה ברורות וקפדניות. התקשרו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות.

לפני שאתם מוציאים כסף על צינור ביוב חדש ישנם מספר דברים שחשוב לדעת ולוודא שאתם מקבלים את המרב עבור כספכם. ריכזנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי הנחוץ במידה ואתם מעוניינים בהחלפת קו ביוב חדש.

 מדוע לבחור בנו להחלפת צנרת ביוב?

כבר מעל ל-10 שנים, המומחים של מיסטר אינסטלטור מסייעים לבעלי בתים בכל צרכי האינסטלציה שלהם – גדולים כקטנים. יש לנו ניסיון עם מערכות ביוב לבתים פרטיים, מבנים משותפים, ואפילו מגדלי משרדים.

אנו מתחייבים ל-100% שביעות רצון לקוחותינו ומספקים אחריות מלאה על קווי ביוב חדשים במקרים של החלפת הצינורות הישנים שלך.

בנוסף לזה, במיסטר אינסטלטור תיהנו מהיתרונות הבאים:

  • תמיכה וייעוץ בהתאמה אישית ללא עלות.
  • קבלן הביוב המומחה שלנו יתכנן את מערכת הביוב בהתאם לצרכיכם האישיים ובהתאם לתנאי השטח.
  • הכנה וליווי צמוד בקבלת טופס 4.
  • בין אם מדובר במערכת קווי ביוב קטנים או גדולים, אנחנו יכולים לעזור.
  • התחשבות ישרה מול לקוחותינו, ובמתן מחירים תחרותיים.

החלפת קווי ביוב על פני חידוש הצנרת? מה האפשרויות עומדות לרשותכם?

כפי שוודאי ידוע לכם, החלפת קווי ביוב מצריכה חפירות ועלולה לגרום להרס. אמנם זה לא משנה הרבה כאשר מדובר באתר בנייה, לעומת זאת בבתים קיימים עם חצרות ושבילים החלפת צנרת הביוב תהיה בעייתית הרבה יותר.

אם אתה מתמודדים עם הוצאות מים גבוהות, יש לנו חדשות טובות עבורכם. כאן במיסטר אינסטלטור אנו מציעים אלטרנטיבה מעניינת ואיכותית שיכולה לחסוך לכם מעל כ-70% מהמחיר לאורך שנים.

במילים אחרות, אנו פועלים בשיטה חדשנית לתיקון צנרת ביוב באמצעות ציפוי דפנות הצינור בחומר אטום וחזק- ובכך מחזירים את הצינור למצבו המקורי.

במקרים מסוימים לא ניתן לחדש קווי ביוב והחלפה עשויה להיות האפשרות היחידה. עם זאת, אנו ממליצים להתייעץ אתנו מראש כדי שתוכלו להבין את כל האפשרויות הזמינות עבורכם.

צינור PVC – הצינור שייתן לכם שקט נפשי

סוג הצינור שממנו מורכבת מערכת הביוב זה אחד הדברים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ​​התקנה או החלפה של קו ביוב.

הצינור במערכת הביוב הם לא סתם עוד צינור - יש לו מאפיינים מיוחדים. על מנת לעמוד במאפיינים אלו, הצינור חייב לעמוד בדרישות ספציפיות.

הצינורות שאנו משתמשים במיסטר אינסטלטור הם באיכות הגבוהה ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים שהם יהיו עמידים לאורך זמן. כמו למשל צינור PVC

עמידותם של צינורות ה-PVC הם הגורם מספר אחד לסיבה שהם נפוצים מאוד בשימוש במערכת הביוב. שלא כמו צינורות PVC אחרים, בצינור PVC  שמיודע לשימוש בצנרת הביוב, קיים שילוב של פוליאתילן (HDPE) ופוליפרופילן (PP) על מנת לעמוד בתקינה הישראלית.

חומרים אלו המשמשים לציפוי הצינור מונעים מחומרים וחפצים נוספים כגון: שומן ומגבונים לגרום לסתימת הצינור. כמו כן צינורות אלו עמידים בפני שחיקה ובלאי.

במידה וקו ביוב אינו מתוכנן כראוי ונבנה באמצעות צינורות סטנדרטיים, הדבר עלול לגרום לבעיות שונות בהמשך הדרך, החל משיבוש בזרימת מי השפכים ועד לסתימות.

בנוסף, אין להקל ראש בתהליך ההתקנה. החלפת צנרת הביוב  חייבת להתבצע בצורה נכונה ומקצועית על מנת להבטיח את יעילותה. בין הדברים שדורשים תשומת לב הם קוטר הצינור ושהצנרת מותקנת בשיפוע הנכון.

אנו במיסטר אינסטלטור מתמחים בהתקנת קווי ביוב כבר למעלה מ-10 שנה ומקפידים תמיד על הסטנדרטים הנוקשים ביותר, החל מתכנון ראשוני ועד לבחירת חומרי גלם מתאימים, וכלה בביצוע מקצועי ויעיל.

צינור 4 צול או צינור בקוטר אחר – איזה צינור לבחור?

הבחירה בצינור 4 צול היא הבחירה הפופולרית עבור צרכנים רבים מכיוון  שזהו הקוטר הסטנדרטי שבו נעשה שימוש הן בבתים פרטים והן בבנייני מגורים.

יתר על כן, בחלק מהמקרים אנו ממליצים – על סמך הממצאים בשטח לשקול התקנת צינורות בעלי קוטר גדול יותר כאשר אנו מבחינים שצינור 4 צול עלול לא לספק ולגרום לנזקים בעתיד.

התקנת צינור 4 צול לרוב לא  יותר מ-400 ₪ אבל יש לקחת בחשבון את מורכבות העבודה ומיקומה מה שעלול לעלויות נוספות.

מהם הסיבות המובילות להחלפת צנרת ביוב?

במקרים מסוימים, ייתכן שניתן יהיה להימנע מהחלפה או חידוש של קו ביוב. תקלות כמו סתימה ניתנות לרוב לתיקון ללא צורך בהחלפה מלאה של קו הביוב. במקרים הבאים נדרשת החלפת צנרת הביוב:

התקנה לקויה

התקנת צנרת ביוב בצורה חובבנית עלולה להוביל לתוצאות הרות אסון. במידה והצנרת מתוכננת בצורה לקויה ולא מקצועית כתוצאה מחיבורים לא מתאימים, שיפועים בזוויות לא נכונות ושימוש בצינורות בקוטר קטן מהנדרש מערכת הביוב תיכשל בתפקודה כבר בשימושים הראשוניים. מקרים אלו לא מותירים יותר מידי אפשרויות מאשר החלפת הצנרת כולה.

שורשים בצנרת הביוב

אלו הם חוקי הטבע שגורמים לשורשי עצים לחפש אחר מקורות מים. ללא קשר למכשולים העומדים בדרכם (כמו צינור הביוב שלך לדוגמה) כאשר שורשי הביוב עושים דרכם למקור מים, אין דבר שימנע זאת. בתחילה שורשים אלו יחדרו דרך סדקים קטנים ובכך יגרמו לסדק להתרחב ולשורשים נוספים לחדור לצינור עד שישבשו לחלוטין את הזרימה בצינור ולסתימתו.

מערכת ביוב מיושנת

בקווי ביוב בעבר, היה נעשה שימוש בצינורות העשויים מברזל, לעומת צינורות פלסטיק בהם נעשה שימוש בימנו. היתרון המרכזי בצינור פלסטיק על פני ברזל הוא בכך שהם לא מחלידים או מתפוררים עם הזמן. מכיוון שהמים מאיצים את תהליך ההחלדה, לכל צינור ביוב ישן (העשוי ברזל) יש תאריך תפוגה.

עומס על מערכת הביוב

לכל צינור, אפילו צנרת PVC שהותקנו לאחרונה, יש מגבלת עומס מרבית שאתה היא מסוגלת להתמודד לפני קריסתה. כאשר קיים עומס רב על מערכת הביוב קיים חשש ממשי לקריסה של מערכות הביוב. לדוגמא, כאשר נבנה בניין חדש או מתווספות יחידות דיור נוספת למערכת ביוב קיימת מבלי לשדרגה, מספר המשתמשים בתשתית צנרת הביוב יכול לעלות על הקיבולת שלה ובסופו של דבר לגרום לקריסתה.

כמה עולה החלפת צנרת ביוב?

מכיוון שישנם משתנים רבים המשפיעים על עלות החלפת צנרת ביוב - כמו אורך הצנרת, מספר תעלות/בריכות ביוב, מיקום, נגישות וכו' - יהיה זה לא אחראי ולא אמין לתת הערכה מבלי להעריך תחילה את כל הפרטים.

המחיר ההתחלתי לעבודות מסוג זה הוא 300 שקל, והוא משתנה בהתאם לקושי ומורכבות הפרויקט.

העלות להחלפת קו ביוב משתנה בהתאם לכמות וזמן העבודה הדרושה, באיזה סוג צינורות נעשה שימוש (4 אינץ' או יותר) וגורמים מקצועיים אחרים.

במיסטר אינסטלטור אנו מתגאים במתן שירות מעולה במחירים נוחים. אתם יכולים לסמוך עלינו שנתקין או נחליף את קו הביוב שלך במהירות, ביעילות, ובמחירים ללא תחרות.

מיסטר אינסטלטור – הקבלן שלכם להחלפת קווי ביוב.

אם אתם נתקלים בבעיות במערכת הביוב ואינכם יודעים מה לעשות, הגעתם למקום הנכון. אנו מומחים בהחלפת צנרת ביוב ויכולים לספק פתרון כל בעיית אינסטלציה שיש לכם. הצוות המקצועי שלנו בקיא בכל ההיבטים של התקנת צנרת ביוב, החל מבחירת קוטר הצנרת הנכון ועד להבטחת שיפוע צנרת תקין.

אנו מקפידים על התקנים המחמירים ביותר על מנת להעניק ללקוחותינו שירות איכותי שיחזיק מעמד לאורך שנים. אז אם אתה חווה כל סוג של בעיה במערכת הביוב בביתכם, אל תהסס לפנות אלינו! אנחנו כאן כדי לעזור

יצירת קשר
צרו קשר על יד מילוי טופס יצירת הקשר המופיע מתחת. במקרים דחופים התקשרו: 052-966-8588