בדיקת אינסטלציה בדירה לפני רכישתה

אינסטלטור בודק את מערכת האינסטלציה

אם אתם עומדים לרכוש דירה חדשה, יד שנייה או דירה מקבלן יש כמה בדיקות שעליכם לעשות למבנה הדירה, טרם ההחלטה הסופית לרכישת הדירה. הבדיקות הללו כוללות בדיקת כל התשתיות של הדירה: חשמל, גז, מים וביוב.

בדיקות אינסטלציה של צנרת המים והביוב בבית חיוניות ביותר, מכיוון שהן עלולות להצביע על תקלות רציניות במערכת המים בדירה, שתחייב אתכם בהוצאות גדולות לתיקונן לאחר הרכישה. הדבר מאד נפוץ ברכישת דירות יד שנייה ודירות ישנות, אבל את הבדיקות מומלץ לעשות לפני רכישת כל דירה, וגם אם היא חדשה מקבלן. לעולם אין לדעת איך הותקנו הצינורות, והאם הם במצב טוב.

מהן הבדיקות הנחוצות

חברת מיסטר אינסטלטור עומדת לשירותכם עם אמצעי בדיקה חדשניים ומדעיים לאיתור נזילות בכל מקום בבית, ברצפות, בתקרות, בקירות וכדומה. כמו כן, לחברה ציוד ומיכשור טכנולוגי לאיתור סדקים ותקלות בצינורות ביוב, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאתם לא קונים דירה, מבלי לדעת מה מסתתר מאחורי הקירות והרצפות שלה.

הבדיקות הנחוצות לצנרת הדירה לפני רכישתה הן:

  • תקינות הצנרת בכל רחבי הבית
  • איתור רטיבות סמוייה בקירות הבית וברצפה שניסו להסתירה עם צבע
  • דליפות בצינורות ובברזים
  • בדיקת צינורות הביוב בבית ובסביבתו
  • אינדיקציה לתקינות מערכת האינסטלציה כולה, וצפי להחלפת הצנרת בדירה בעתיד
  • הערכת איכות צנרת המים החמים והקרים שבבית וצנרת הביוב

מתי ואיך לערוך את הבדיקות?

את הבדיקות מומלץ לערוך לפני החתימה הסופית על הסכם הרכישה. את הבדיקה יש לעשות באור יום ויחד עם המוכר. בדיקות אלה מאפשרות לכל קונה לקבל תמונה מלאה של מצב הנכס אותו הוא עומד לרכוש, ובמידה ויש תקלות ובעיות חמורות עליו להציג אותן בפני בעל הבית המוכר.

את הבדיקות מבצעת חברת מיסטר אינסטלטור עם מיכשור טכנולוגי מתקדם, המבוסס על פיתוחים מדעיים שונים. באמצעות מצלמה תרמית יכול צוות מיסטר אינסטלטור לסרוק את הדירה כולה לאיתור נזילות ורטיבות מתחת לרצפה או בתוך הקירות והתקרה. המצלמה יכולה להצביע גם על מקומות שבהם איטום הבית ניזוק או לא טוב, על צינורות דולפים או סדוקים, על רטיבות מתחת לריצפה, על חיבור לא טוב בין צינורות שגורם לנזילות וכדומה.

בתום הבדיקות מקבל הלקוח מדו"ח מפורט לגבי כל התקלות שבדירה כולל את צילומי המצלמה התרמית, המעידה על כל מקום ומקום כזה באופן מדוייק.

הערכת מחיר לתיקונים

חברת מיסטר אינסטלטור לא רק בודקת עבורכם את הצנרת בבית, ומגישה לכם דו"ח מפורט, אלא שהיא מעריכה גם את עלות התיקונים המשוערת לפי הדו"ח שאותו היא מפיקה. הערכה זו מאד חשובה, כדי שהקונה ידע מה לבקש מהמוכר מבחינת התיקונים או שידע לפני מה הוא עומד במידה והתיקונים יחולו עליו.

בדיקת דירה לפני רכישתה משולה לבדיקת רכב לפני רכישתו. פנו ישירת לחברתינו העושה שימוש בכל האמצעים המשוכללים הקיימים כיום בשוק, כדי לעשות בדיקה מקיפה ויסודית, מהירה, אמינה ואחראית. התוצאות שתקבלו יתנו לכם אינדיקציה מדוייקת אודות מצב הדירה שלכם, והערכה בנוגע לעלות התיקונים הנדרשים.

עומדים לרכוש דירה חדשה? פנו עוד היום למיסטר אינסטלטור - שירותי אינסטלציה ותהיו שקטים לפני הרכישה.

התקשרו עכשיו לאינסטלטור
יצירת קשר
צרו קשר על יד מילוי טופס יצירת הקשר המופיע מתחת. במקרים דחופים התקשרו: 052-966-8588