תהליך איתור נזילה

ברז מטפטף

בימינו איתור נזילת מים הינו תהליך מתקדם ונקי, המבוצע על ידי מומחים ובעזרת ציוד מתקדם. זאת לעומת ימים עברו בהם היווה האיתור משימה פיסית הכרוכה בשבירת וקידוח קירות ורצפות, ופירוק תשתיות. מלאכה זו התבטאה בהוצאות נכבדות, בלכלוך רב, וכן בתיקון ושיפוץ שגזלו זמן רב, הורידו מאיכות חייהם של דיירי הבית ושכניהם, וגרמו לעוגמת נפש מרובה. כיום מבוצע איתור מקור נזילות מים בעזרת מצלמות תרמיות וציוד טכנולוגי מתקדם נוסף, המייעלים את התהליך ומבטיחים את מציאת מקור הנזילה באופן מדויק וללא הרס לתשתיות ולמבנה.

טרום בדיקה של מקור נזילת המים

טרום בדיקה הינו שלב ראשוני בו אוספים נתונים אודות אזור ומקור הרטיבות והנזילה. המקור עשוי להיות בקירות, בפאנלים או ברצפת המבנה בלבד, או בשילובים שונים כמו בקירות ובתקרה, או ברצפה ובתקרה. כמו כן, בשלב זה יש להכיר את תשתיות המבנה והתוכניות ההנדסיות הקשורות לבעיית נזילת המים, אשר משתנות בין היתר בהתאם לגיל המבנה ולמיקומו הגיאוגרפי בארץ.

בדיקת זמני הנזילה

נזילה עשויה אמנם להתבטא בהופעה קבועה, אך פעמים רבות הופעת הרטיבות או עוצמתה משתנות במהלך שעות היום והפעילות. כך לדוגמא, הרטיבות עשויה להתגבר במהלך שימוש במקלחת או במכונת כביסה של בעלי הדירה או שכניהם, או להתגבר לאחר שיורד גשם או שמשקים את הגינה. לכן, מדובר במידע חיוני המסייע באיתור הסיבה לנזילה ומקורה.

בדיקת מיקום הנזילה

לאחר איסוף הנתונים שהתבצע בשלבים הקודמים תבוצע בדיקה של מקור נזילת מים. בשלב זה  מאתרים את מיקום הנזילה שעשוי להיות פנימי כמו מטבח, חדר אמבטיה, שירותים, קירות, רצפה ותקרה פנימיים, או חיצוני כמו גג, קירות חיצוניים, גינה או בית שכנים.

כמו כן יש לבדוק אם מיקום הנזילה מצוי ליד צנרת מים, צנרת ביוב או מערכות ניקוז, העשויות אף הן להיות המקור. את איתור הנזילה מבצעים בעזרת ציוד מתקדם הכולל מצלמה תרמית שמגלה את מיקומה וחומרתה. בדיקה זו מאפשרת טיפול ממוקד בבעיה באמצעים מתקדמים, המסבים נזק סביבתי מינימאלי אם בכלל.

היתרונות של איתור נזילות מים עם חברה מקצועית

איתור נזילות היא משימה למקצוענים, ואין ספק שחברת מיסטר אינסטלטור נמנית על המובילים בתחום. החברה מעסיקה צוות של מומחים מנוסים המכירים סוגים רבים של תשתיות מים, ומספקת שירותים בכל אזורי הארץ ולכל סוגי המבנים – פרטיים, ציבוריים ועסקיים. כמו כן, החברה מחזיקה ציודים טכנולוגיים מתקדמים, ביניהם מצלמות תרמיות חדישות, אשר מבטיחים איתור מהיר וממוקד של מקור הנזילה ללא הרס.

פנו לסיוע מקצועי לאיתור נזילות מים

אם גיליתם נזילת מים בתוך המבנה או מחוצה לו, אל תהססו לפנות לקבלת ייעוץ וסיוע מקצועי. המומחים שלנו יעמדו לשירותכם ויפעלו במהירות לאיתור מקור הנזילה, תוך עמידה בסטנדרט השירות הגבוה ביותר.

התקשרו עכשיו לאינסטלטור
יצירת קשר
צרו קשר על יד מילוי טופס יצירת הקשר המופיע מתחת. במקרים דחופים התקשרו: 052-966-8588