איתור נזילות בנתיבות

נזילת מים, נובעת ממקורות שונים. הסיבה העיקרית לנזילה כזאת מקורה בפיצוץ הצנרת. לפעמים ישנן נזילות שהן אינן מורגשות וגודלן כגודל ראש סיכה, מקירות או תקרת הבית. יש למצוא חברה אמינה המטפלת בנזילות מים בדרך המקצועית ביותר באמצעות מכשירים משוכללים כמו מצלמה שפועלת על אינפרה אדום ומצלמת את הצנרת. היעילות של המצלמה היא שאין צורך כמו בעבר, לשבור קירות על מנת למצוא איזה מבין הצינורות הוא זה שנוזל או התפוצץ, דבר שיכול לגרום ללכלוך והוצאות רבות כמו שיפוץ. צנרת המים בביתנו, מורכבת משני צינורות האחד של מים חמים והשני של מים קרים. ישנה נטייה לצינור המים החמים להתקלקל יותר כמו למשל לצבור חלודה במיוחד בחיבורים של הצנרת. ישנן צינורות הנמצאים מתחת לרצפות, הנזילה, במידה ואתם גרים בבניין מגורים, תתגלה אצל השכן. כיום בבנייני המגורים החדשים בנתיבות, צנרת המים עשויה מפלסטיק ולא ממתכת, כך שהצנרת זו אינה מתקלקלת מהר כמו צנרת העשויה מברזל או מתכות אחרות.

אמצעים שונים לגילוי ואיתור נזילות מים

בעידן של היום, כאשר הטכנולוגיה הפכה להיות הרבה יותר מפותחת, ניתן לגלות את נזילת המים באמצעות מכשירים משוכללים שכבר ציינתי קודם לכן. יש צורך בבעל מקצוע, אשר יפעיל את הציוד בצורה המקצועית ביותר. מערכת של גילוי נזילות כמו מצלמת אינפרה אדומה, יכולה לגלות גם נזילות בגג הבניין או הבית. יש לציין, כי גילוי נזילת מים מהגגות הינה הרבה יותר מורכבת מאשר בקירות הבית ראו הרצפות ובאמצעות מצלמת אינפרה אדום, ניתן לגלות את הנזילה ביעילות ודייקנות. חברות מקצועיות לאיתור נזילות באיזור נתיבות, מעניקות אחריות של 3 שנים לתיקון הנזילה. מים שלא גילו אותם בזמן, מחלחלים בקירות וגורמים לנזקים שונים למבנה ,עובש וחיידקים. כאשר לא מגלים בזמן את הנזילות, הנזק יכול להיות גדול יותר כמו פיצוץ הצנרת ונזק רב יותר. חברה מקצועית לאיתור נזילות בנתיבות, ישקמו את הנזק שנגרם לכם מנזילת המים. כאשר לא מטפלים בזמן בנזילות סמויות, הסכנה יכולה להיות ממשית, כמו פגיעה ביסודות הבית ובתשתית. אם כבר נתקלתם בנזילה של מים, חשוב למצוא חברה שתטפל לכם ביסודיות, הן בגילוי יעיל ונכון של נזילת המים באמצעות מכשור משוכלל והן שיקום הנזקים במבנה.

הסימנים הנפוצים לנזילת מים

אחד הסימנים הבולטים שיש כאשר ישנה נזילת מים הוא חשבון מים גדול. חשבונות כאלה, ידליקו לנו נורה אדומה. יש לקרוא מיד לחברת אינסטלציה מקצועית שמחזיקה בציוד המשוכלל ושקיימת בשוק כבר הרבה שנים. נזילות גלויות, ניתן למצוא תמיד בזמן, אך הסכנה של נזילות מים סמויות היא גדולה יותר ויש לפקוח עין על כל מיני סימנים שמעידים כי קיימת נזילת מים כמו חשבונות מים נפוחים, או טיח שמתקלף במקומות מסוימים שאינם נראים לעין כמו מאחורי ארון, ספה או ספרייה. גם אם יש לכם חשד מזערי, כי קיימת אצלכם נזילת מים, חשוב כי תקראו לחברה מקצועית בכדי שתשלול או תמצא את הנזילה, בדרך זו אתם תהיו שקטים יותר. יש לציין כי ישנן שני סוגי נזילות, האחת היא בגלל פיצוץ צינור, והסוג השני הוא נזילה של מי גשמים. לרוב נזילות של מי גשמים ניתן לבדוק בחורף.

סיבות שונות הגורמות לנזילת מים

נזילות ורטיבות, לפעמים מקורן בבעיות של איטום לא מקצועי ומרושל. גם מבנים ישנים, ידועים כבעייתיים בגלל הנזילות הקיימות בהם. כתמים שמופיעים במקומות שונים בקירות א בתקרת הבית, יעידו על קיומה של נזילה. חשוב לא לדחות את הזמנת החברה המקצועית שתאתר לכם את הנזילה ותטפל בה בהקדם האפשרי. בית הוא הדבר הכי יקר שחסכנו עבורו ועבדנו בשבילו כל החיים. על מנת שהבית יהיה תקין, חשוב לבצע בדיקות שונות כמו איתור נזילות מדי כמה שנים, בכדי למזער נזקים שעלולים להתהוות עם השנים. היום כבר אין צורך לשבור קירות ולהוציא הוצאות גדולות עבור שיפוץ. ניתן לבצע את איתור הנזילה באופן ממוקד ויעיל ואתם מרוויחים מכל הכיוונים, הן מבחינת המחיר והן מבחינת הוצאות מיותרות על שיפוצים, אבק ולכלוך בבית שמקשה על המגורים. הכל נעשה באופן יעיל, נקי וממוקד. יש לזכור שככל שתקדימו תרופה למכה, כך תצאו נשכרים יותר.

מיסטר אינסטלטור הינה חברה אשר מספקת שירותי איתור נזילות בנתיבות, בנוסף לשירות איתור הנזילות אנו גם מספקים שירות תיקון צנרת. כך שלאחר גילוי הנזילה אנו נוכל גם לתקנה במהירות וביעילות.

התקשרו עכשיו לאינסטלטור
יצירת קשר
צרו קשר על יד מילוי טופס יצירת הקשר המופיע מתחת. במקרים דחופים התקשרו: 052-966-8588