איתור נזילות בבאר שבע

החשיבות הרבה של איתור נזילות בבאר שבע, רטיבויות ונזילות בתקרה או בקירות הן הרבה יותר ממטרד או מליקוי אסתטי. נזילות ורטיבויות גורמות ל:

  • כתמי רטיבות מכוערים
  • טחב
  • סיכון בטיחותי - תקרה שספוגה במים (ובמיוחד תקרת גבס) יכולה בסופו של דבר לקרוס על יושבי הבית
  • ריח לא נעים בבית
  • פיצוץ בצנרת ורטיבות בכל הבית
  • ירידה בערך הדירה - לכשתרצו למכור או להשכיר אותה תגלו שבעיות הרטיבות גורמות לצניחה בשווי הנכס, וכשמדובר בהזנחה מתמשכת הצניחה תהיה משמעותית

חשוב לבצע איתור נזילות בבאר שבע בהקדם האפשרי ולטפל בבעיית הרטיבות כשהיא עוד בחיתוליה.

איתור נזילות ללא הרס - הרבה יותר פשוט מבעבר

איתור נזילות בבאר שבע באמצעות לחץ מים

בעבר, כל מלאכת איתור נזילות בבאר שבע היתה מורכבת, מסובכת, יקרה ואף חלמאית. בהיעדר מכשור או ציוד אלקטרוני, בזמנו, אינסטלטור נאלץ לאתר נזילות בשיטת ניסוי וטעייה. על פי רוב הם ניסו לבצע ניחוש מושכל ולהעריך את מוקד הנזילה בקיר או ברצפה, בו פערו חור. במקרה הטוב, הם הצליחו לאתר את מוקד הנזילה כבר בניסיון הראשון. במקרים הפחות טובים (וגם השכיחים יותר) נדרשו לא מעט חורים בקיר או ברצפה עד שמוקד הנזילה אותר וניתן היה לטפל בו כראוי.

מיסטר אינסטלטור מספקת שירותי ביובית בבאר שבע לצורך שחרור סתימות בביוב וקווי ביוב ראשיים צרו איתנו קשר עוד היום לשירותי שחרור סתימות בבאר שבע

מיותר לציין ששיטה קדמונית זו ארכה זמן רב יותר וגרמה לנזקים כבדים (ומיותרים) לבתים של עשרות אלפי אנשים. לעיתים רבות רק עלות תיקון הנזקים היתה גבוהה בעשרות מונים מעלות התיקון צנרת שגרמה לנזילה. למרבה המזל, שיטה זו כבר עברה מן העולם, הודות לחידושים הטכנולוגיים הרבים שנכנסו לתחום איתור הנזילות. מיסטר אינסטלטור שמחים להעניק לכם שירותי איתור נזילות בבאר שבע מתקדמים, מהירים, ממוקדים וללא נזקים מיותרים.

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית

מיסטר אינסטלטור בבאר שבע מעניקים שירותי איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית, המאפשרת לאתר את מוקד הנזילה מבלי לפעור חורים מיותרים בקיר או ברצפה. מצלמה תרמית קולטת את הטמפרטורות השונות של הגופים שהיא מצלמת (אשר פולטים קרינה אינפרא אדומה באורכי גל שונים) וממירה את אנרגיית החום שלהם לקשת של צבעים. צילום קיר מסוים במצלמה תרמית מאפשר למפות את הבדלי הטמפרטורות באזורים השונים בקיר באמצעות צבעים שונים. הצבעים הקרים יותר (כחול, ירוק, סגול) מעידים על טמפרטורה נמוכה יותר, מה שמצביע על מקורה של הנזילה.

מיסטר אינסטלטור מבצעים איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית וחוסכת ללקוחותיה זמן, בלגן וכסף רב. הודות למצלמה התרמית ניתן לאתר הנזילות בבאר שבע במהירות וביעילות, מבלי לפעור חורים מיותרים, מבלי לסבול מבלגן ומלכלוך בכל רחבי הבית ומבלי לשלם הון תועפות בעבור תיקון הנזקים (מלבד לתיקון הצנרת).

מיסטר אינסטלטור מאפשרים לכם לבצע איתור נזילות בבאר שבע יעיל, מהיר וממוקד, שגם לא יעלה לכם הון תועפות. הודות לציוד הטכנולוגי המתקדם שברשותה, כמו גם לניסיון העשיר ורב השנים, יכולה החברה לספק שירותי איתור נזילות מקצועיים עם אחריות בכתב

התקשרו עכשיו לאינסטלטור
יצירת קשר
צרו קשר על יד מילוי טופס יצירת הקשר המופיע מתחת. במקרים דחופים התקשרו: 052-966-8588